• Son Durak 5 HD Fragman

  • Iron Man 2 Trailer 2 (OFFICIAL)

  • Berlin Kaplanı - KAPLANI TADACAĞIN!

  • Karabükspor-Fenerbahçe 2012 Maç Özeti HD Görüntü

  • Miley Cyrus – Cant Be Tamed

15 Şubat 2012 Çarşamba

15 Şubat 2012 Çarşamba

SABIKA - DEMET AKALIN


SENDEN ÖNCE BU VİDEO counter KERE İZLENDİ!!

[postlink]http://yuh-tube.blogspot.com/2012/02/sabika-demet-akalin.html[/postlink]http://www.youtube.com/watch?v=NUJfd8KBWgo&feature=relatedendofvid [starttext]

Demet Akalın - Sabıka


Şarkı Sözleri:


Kalbime kurdum mahkeme,
Yargıladim seni her gece,
Hafifletici bir bahane bulamadım

Bu sefer kendini yakalattın,
Konuşacak, korunacak bir aşk bırakmadın

Kalbime kurdum mahkeme,
Yargıladım seni her gece,
Hafifletici bir bahane, bulamadım

Yukarda Allah var diye kendimi yokladım,
Hakkın varmi diye bir baktım,



Aklımı baya bir zorladım, yapamadım
Aşk gözünü açtı!

Ne bir dakika alırım, yok, yok, yok,
Ne bir dakika veririm, yok, yok, yok,
Hayatın kıymetini, senden iyi bilirim

Sen aşık olanı üzdüysen eğer,
Aşkın sihrini bozduysan eğer,
Cezalısın, artık sabıkalısın! (2x)


Söz-Müzik: Ceyhun Çelikten
Düzenleme: Ceyhun Çelikten


 [endtext]

1 yorum:

Semih Ali , 23 Şubat 2012 04:12

hacı sayfan çok hoş olmuş bende aynı temayı kullanmak istedim ama video ekleyemiyorum nedeni ne olabilir? semihbey@hotmail.com adresşnden bana ulaşabilirisn

Yorum Gönder